• Speciaal voor Weerterbergen gekozen voor het zwembad Nérgens tijdens het boeken of elders op de site staat aangegeven dat er maar 1x per verblijf gezwommen mag worden voor max.1.5 uur!!!!! Alleen als je naar de veelgestelde vragen gaat en daar "is het zwembad open" aanklikt wordt melding gemaakt dat er met tijdblokken wordt gewerkt waarvoor gereserveerd moet worden. Maar nergens dat je maar 1x per verblijfsduur mag zwemmen. Wij hebben voor 9 dgn geboekt met een 5 en 2 jarige en komen er nu nog geen week vantevoren via via achter. Dit wordt opzettelijk verzwegen naar mijn idee omdat ze weten dat velen dan niet zouden boeken. Laaiend ben ik en zal er nooit meer boeken

    Sterke punten
    De consument misleiden

    Zwakke punten
    Misleiden van de consument

    Door Laura op 7 juli 2020 Reageer
  • 1 Stern noch viel zu viel. Vorsicht bei diesem Veranstalter!!! Wir mussten leider unseren Urlaub auf dem Campingplatz in Frankreich aufgrund der aktuellen Lage (Corona) stornieren und der Veranstalter weigert sich uns die Anzahlung zurück zu geben obwohl er dazu verpflichtet ist. Leider geht es nicht ohne Anwalt.

    Sterke punten
    Keine bekannt.

    Zwakke punten
    Unseriös!

    Door Michael op 7 juli 2020 Reageer
  • Relax - Review over Francecomfort.com

    Ik als aleengaande verbleef op Le bois senis. Ik ben hartelijk verwelkomd. Mocht eerder is het huisje omdat ik eerder arriveerde. Huisje is picobello. Alles is aanwezig.Misschien zelfs iets te overdadig. Als je van plan bent om te gaan moet je beseffen dat het afgelegen is. Je krijgt er wel een weldaad van rust voor terug. Alles is schoon en netjes. Als verbeterpunt zou ik aangeven om de receptie op het park zelf te huisvesten en niet op een ander park wat ook hoort tot de France Comfort. De openi ngstijden zou ik ook iets verruimen. Nu is er elke dag van (behalve op zondag) van 9 tot 10 dat ze open zijn. Het zou prettig zijn als de receptie in de middag ook een uurtje open is voor vragen. Op deze wijze hoef je niet altijd vroeg op als je iets wil weten. Desalniettemin ben ik wel geholpen op een appje buiten openingstijden. Dus kortom vol lof.

    Sterke punten
    dienstverlening/ service

    Zwakke punten
    website eerlijker laten zijn. Nu stond op de site dat het zwembad b.v. open is vanaf mei. In juni toen ik er was was deze gesloten. Naar mijn mening zouden ze op de site meer naar voren moeten laten komen dat als je voor het park kiest je echt voor rust kiest.

    Door Zorgheld op 3 juli 2020 Reageer
  • Boek nooit bij Suntip!!! Denken alleen maar aan hun zelf en komen niet met oplossingen. Veel mensen gedupeerd door Suntip. Zie teksten op Facebook van Suntip

    Sterke punten
    Niet reageren!!!

    Door Cax op 19 juni 2020 Reageer
  • Plezier in Zeilen zegt het logo van Amorgos. Niet als je in Corona tijd hebt geboekt en vraagt om mogelijkheden om iets samen te bekijken. We zouden 20 juni 2020 een week flottielje zeilen. Nu vluchten werden geannuleerd door Transavia, die vlogen niet meer op Zadar enkel nog op Split en het nog niet duidelijk is hoe veilig vliegen nu is en we met 3 vrienden zouden komen (lees drie huishoudens) en dus overal apart moeten zitten als je uit eten gaat. Ga je met drie vrienden een weekje zeilen moet je elke avond aan drie tafels zitten. Daar is niets gezelligs aan. Zeilen wordt op die manier varen. Geen enkel begrip nog enige coulance vanuit Armorgos. snoeiharde emails waarin gewoon bot gesteld wordt, je kunt het land in, dan kom je maar met de auto ( voor ons betekend dit drie auto’s en 2 dagen heen en 2 dagen terug voor 6 dagen varen). Jammer dat Plezier niet meer bestaat, maar ergen nog is de botte en onbeschofte manier hoe Armorgos omgaat met haar klant. Wij boeken hier niet meer.

    Sterke punten
    Doen alsof ze een beleving verkopen

    Zwakke punten
    Werkelijkheid is dat ze geld wolven zijn.

    Door Jaap op 15 juni 2020 Reageer
  • Flotielje leider was ongeïnteresseerd. Legde het hele flotielje op zeer onconfortabele plaatsen (golven 3 tot 4 m, daar gaat je nachtrust). Legt ons op een plek, waar bij eb 1 boot vast komt te liggen. Zou voor de restaurants zorgen, maar een dag kwam hem dat niet uit, konden we het zelf doen. Of we dat dan ook even voor de rest van de vloot konden doen, aangezien mijnheer te lui was?! Zelfs even daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in de dag was al te veel.

    Zwakke punten
    Niet klantvriendelijk en niet oplossingsgericht.

    Door Joris op 15 juni 2020 Reageer
  • In nood leer je de aard van iemand kennen maar dit slaat alles. Door de Deense coronamaatregelen zit de grens dicht en is het geboekte vakantiehuis onbereikbaar. Bij Novasol blijkt omboeken niet mogelijk, bedragen de annuleringskosten 100% en aan vouchers doen ze al helemaal niet. Na wat mailverkeer en telefoontjes waarin Novasol halsstarrig vasthoudt aan de algemene voorwaarden blijken we € 800,- armer. Nu is het huis door Novasol eenzijdig schriftelijk geannuleerd en is het in de door ons geboekte en betaalde periode wederom te huur gezet. Gewetenloze boeven zijn het !

    Door Hoek op 11 juni 2020 Reageer (1 reactie)
  • ondertussen 10/06/2020 blijkbaar nog steeds actief ,,ik heb nog geen geld terug gehad ,ben wel invalide ,alleenstaande op pensioen ,,maar zij weten dit hoor ze geven voorrang aan dringende zaken ,,welk recht en wet hebben deze toch ,,ongeloofelijk dat zoiets nog kan bestaan in deze harde tijd ,

    Sterke punten
    veel automail en geld dieven

    Zwakke punten
    de wet telt niet voor hun ,,worden rijk in corona tijd ,,maar zullen wel een klap gaan krijgen ,nooit meer mee deze

    Door frans op 10 juni 2020 Reageer
  • Dit is echt geen betrouwbare firma. Wij hadden via booking.com een chalet geboekt. Deze boeking kwam terecht bij bungalow.net en onmiddelijk werd 2/3 van de verhuurprijs gecrediteerd van mijn bankkaart. 2 maand voor aanvang van de vakantie werd de rest gecrediteerd. De boeking werd geplaatst met gegarandeerde kosteloze annulatie tot 10 dagen voor vertrek. Ik heb de boeking meer dan 2 maanden voor vertrek geannuleerd en ik kreeg in eerste instantie te horen dat wij geen geld terugkregen. Na heel hard aandringen en contact met booking.com hebben ze mij een voucher aangeboden, welke ik geweigerd heb. Volgens de overeenkomst met booking.com moeten ze binnen de 15 werkdagen terugbetalen. Nu hebben ze bevestigd dat ze ten vroegste binnen 90 dagen kunnen terugbetalen. DIT ZIJN OPLICHTERS !!!

    Zwakke punten
    Ze zijn totaal onbetrouwbaar en komen tariefafspraken niet na

    Door Katrien op 8 juni 2020 Reageer
  • Tui Villa's werkt bewust met ondoorzichtige constructies om met veel buitenlandse tussenpersonen huisjes te verhuren. Ze reageren zeer slecht op mails, zijn telefonisch onbereikbaar en rekenen schandalig veel annuleringskosten (25% + 39Euro verwerkingskosten tot 6 weken voor aanvang van de reis) waar anderen coulant zijn, adequaat communiceren en kosteloos annuleren binnen redelijke termijnen. Een regelrechte afrader; zoek andere bedrijven om je vakantie te boeken!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Bereikbaarheid Annuleringsvoorwaarden Schimmige organisatie

    Door Gosse Weening op 4 juni 2020 Reageer
  • In januari boekten wij bij estivo travel een luxe caravan aan het Gardameer voor in augustus. Enkele weken geleden hoorden we dat onze vlucht geannuleerd is tot maart 2021 omwille van covid-19. Omdat we bijgevolg niet op onze vakantiebestemming geraken, vroegen we of we van Estivo travel (net zoals van de luchtvaartmaatschappij) een voucher konden krijgen voor volgend jaar. De geboekte camping ligt bovendien in de zwaarst getroffen regio van Italië. Met 2 kleuters voelen we ons dus bovendien ook niet veilig om te reizen. De reactie van Estivo op onze vraag was ronduit afschuwelijk. De camping was open en we konden gemakkelijk een nieuwe vlucht boeken bij een andere maatschappij. Het zou ons "maar" 385 extra euro kosten. Als we willen annuleren zullen we 780euro moeten betalen als schadevergoeding. Een schadevergoeding omdat er een pandemie uitgebroken is nota bene! Schandalig gewoon dat je een gezin met 2 kinderen een voucher weigert in tijden van een pandemie. Zoveel onbegrip heb ik nog nooit meegemaakt en dat is dan een bedrijf dat "familievakanties" organiseert? Ik zou iedereen afraden om te boeken bij Estivo. Het is duidelijk dat als het erop aankomt je niet op hun kan rekenen. En dan te denken dat mensen die na 20mei boeken, wel kosteloos mogen annuleren, maar zij die vroeg geboekt hebben moeten eraan geloven. Wraakroepend gewoon!

    Door Natalie op 3 juni 2020 Reageer
  • Reis naar Lissabon is voordat de landelijke restricties in Nederland en Portugal in gingen geannuleerd. Sinds halverwege maart 2020 geen reactie van klantenservice. Zelf contact met vliegmaatschappij gehad en zij hebben geld aan Budgetair teruggestort. Wij hadden een annuleringsverzekering via Unigarant maar bij het aanspreken hiervan worden alleen leugens verkocht en als zij uitgeluld zijn, verwijzen ze naar het reguliere contactmailadres waar al 2,5 maand geen reactie op komt. Kortom je kan fluiten naar je geld en ze hebben niet eens de ballen om dit je te vertellen. VERMIJD TRAVIX, BUDGETAIR, CHEAPTICKETS EN ALLE ANDERE OPLICHTERSBEDRIJVEN DIE BIJ DEZE BOEVENBENDE HOREN!

    Door Tim op 25 mei 2020 Reageer
  • Heb jij ook het gevoel dat D-reizen je aan het lijntje houd als het gaat om terugbetaling van je reissom door corona Meld je snel aan, samen zijn we juridisch sterk! Edwin

    Door Edwin Oudshoorn op 11 mei 2020 Reageer
  • Ik boekte een hotel via deze maatschappij. Ik betaalde een meerkost, zodat ik ook een annulatieverzekering nam. Na annulatie krijg ik te horen dat er geen geld wordt teruggestort, maar wel een voucher. In de algemene voorwaarden staat nochtans dat bij annulatie het geld binnen de 5 werkdagen wordt teruggestort. Ik stel me dan de vraag waarom ik een annulatieverzekering nam? Opgepast dus voor deze oplichterij! In een reactie krijg ik te lezen dat ik geen annulatieverzekering zou hebben afgesloten, wat uiteraard niet klopt! Er wordt gezegd dat ik mijn geld niet kwijt ben en een voucher krijg, waar ik onmogelijk akkoord mee kan gaan. Ik en weldegelijk een annulatieverzekering waarin staat dat ik mijn geld binnen de 5 werkdagen krijg teruggestort. Ik boekte mijn hotel bij hotelspecials, waardoor de algemene. Voorwaarden van hotelspecials gelden. Nu wordt er mist gespoten door deze organisatie, zodat het lijkt dat hun algemene voorwaarden niet gelden, wat juridisch gezien uiteraard niet klopt... Jammer dat deze organisatie als reactie leugens verspreid om in een “beter daglicht” te komen te staan. Schandelijk...

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Pure oplichterij waarbij deze maatschappij zichzelf niet eens aan haar eigen voorwaarden houdt. Ze verspreiden juridische leugens en spuiten mist om zich te verdedigen. Ronduit een schande!

    Door Glenn Claes op 8 mei 2020 Reageer
  • Nu met corona, ben je dus gewoon je aangehaalde bedrag kwijt. Alternatief was je kan toch een weekendje naar Tsjechië. Hij is is niet goed bij zijn hoofd. Totaal geen begrip

    Door Thes op 2 mei 2020 Reageer
  • Op 31 april heb ik op grond van informaties van LiveChat een reservering gedaan voor Crocus huisje 10 t/m 17 mei 2020. Volgens LiveChat zal ik 428 euro betalen voor een week in inclusief kosten voor mijn hond. Toen ik de QR code gescand heb blijkt dat ik 478,30 betaald heb. Binnen 15 minuten heb ik via email aangegeven dat mijn reservering een misverstand is en dat ik wil maken van herroepingsrecht om de reservering annuleren/ongedaan maken. Op de website van dit bedrijf zijn de algemene voorwaarden niet te vinden en ook geen het modelformulier voor herroeping.De klantenservice heeft mij geen informatie toegestuurd over herroeping mogelijkheden. De klantenservice heeft volgende dag mijn reservering geannuleerd maar ik heb geen mededeling ontvangen over terugbetaling van mijn geld. Bungalow.net doet alles aan om een potentiële klant te loken en bij problemen blijven de vragen onbeantwoord. Onacceptabel.

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar en misleidend beleid

    Door Alexander.P op 2 mei 2020 Reageer
  • Hoi Chris Janssen, Wat vervelend dat je zo rancuneus bent na het verliezen van het geschil. Je standpunt is door drie onpartijdige mensen ongegrond verklaard, maar ik snap dat je een half jaar na dato het nog niet helemaal los kunt laten. Ik wil je dan ook graag uitnodigen voor een kop koffie bij ons op kantoor. We hebben je immers nog EUR 127,5 teruggestort omdat we het al zo zielig voor je vonden dat je geschil ongegrond verklaard werd én je bijkomende kosten had daardoor.

    Sterke punten
    Top

    Door Robbert Simi op 2 maart 2020 Reageer
  • Wegens omstandigheden kon ik pas later arriveren op eigen gelegenheid. Daarvoor telefonisch en per mail overlegd en was allemaal prima. Ik wou daar graag een motor huren, en op een vrij te bestedend dag op eigen gelegenheid gaan toeren. Bij aankomst blijkt het activiteitenschema aangepast (geen duidelijke reden, het weer was prima), en kon ik de gehuurde motor (wat niet goedkoop was) laten staan. Bij een het indienen van een klacht bij de betreffende geschillencommissie telt de door Simi gegeven reactie: "Helder, bedankt. We willen alleen uitdrukkelijk verzoeken geen reizigers achterop te nemen, verder geven we het allemaal voor je door aan de betrokken personen. Je weet waar je precies moet zijn?" niet als een toezegging, en is mijn verzoek om een deel van de kosten te compenseren geweigerd. Daarbij was het nagenoeg verplicht om het eten via de reisorganisatie bij te boeken, de "lokale" supermarkt was meer dan anderhalf uur lopen (bij temperaturen boven de 30 graden in de zon). Het avondeten smaakte prima, maar was het ontbijt/ lunch een stokbrood dat je zelf mocht versnijden. dat is eigenlijk niet voldoende voor een vakantie vol activiteiten zoals deze. Had naar mijn mening niet als optioneel voor deze rijs aangegeven mogen staan, aangezien het gaat om ruwweg €100,- extra kosten. Verder is van tevoren aangegeven dat het geen zuipvakantie zou mogen worden, op zich prima. Bij aankomst bleek echter dat sterke drank in het geheel niet was toegestaan, de halve fles rum die ik had meegenomen mocht niet geopend. Blijkbaar staat het verdelen van die hoeveelheid over een groep van 20 man in een week gelijk aan onverantwoordelijk zuipen. Als 26 jarige voelt dit belachelijk betuttelend van een organisatie die zelf geen planning kan aanhouden. De laatste activiteit was een nacht wildkamperen, in theorie hartstikke leuk. Helaas is het merendeel van de groep die nacht volledig lek gestoken door muggen. Wellicht had de organisatie die locatie van tevoren wat beter kunnen testen. De activiteiten waren leuk, deze werden uitbesteed aan het lokale team, Canigou Outdoor. Iedereen die deze richting op gaat, raad ik aan om Simi over te slaan.

    Sterke punten
    Gezellige groep medereizigers, leuke activiteiten

    Zwakke punten
    Uiterst matige organisatie

    Door Chris op 29 februari 2020 Reageer
  • Heel veel complimenten voor vakantie Experts Oirschot! Ze hebben ons fantastisch geholpen vanaf de eerste vakantiedag in Portugal, na het tragische nieuws dat mijn broer plots was overleden. Nogmaals Dank. CvdS BJ

    Door V vd S op 24 februari 2020 Reageer
  • Ja KRAS rondreizen. Op het moment dat je zoekt naar een reis en informeert is men SUPER VRIENDELIJKHEID Ruim een half jaar van te voren een 20 daagse rondreis geboekt naar Vietnam vertrek 17 februari 2020. In de loop van de maanden zie je de reis goedkoper worden , eerst 200 , daarna 400 , tot zelfs 600 euro Denkende aan de slogan waar men prat op gaat bij KRAS “BESTE PRIJS BELOFTE “ ga je eens informeren. Zodra je hier over gaat bellen komen de voorwaarden, had ik inmiddels al gelezen. Nauw bij voorbaat komt hiervoor dus niemand voor in aanmerking , de voorwaardes zijn zo dicht getimmerd. Sinds kort vermelden ze voor op hun site “ dat 35 dagen tot 28 dagen “voor vertrek je in aanmerking komt als de reis in die periode goedkoper is. In tijden dat ik boekte stond het er nog niet , dus waarschijnlijk al veel klachten over geweest , dus nu maar vermeld. Dat was de eerste bijsmaak van KRAS die ik kreeg , geen goed voorteken en waar was die SUPER VRIENDELIJKHEID. Nu om het verhaal niet te lang en vervelend te maken , in het kort. De Corona was uit gebroken in China , ik ben niet bang of angstig maar in me achterhoofd nog de Ebola in Liberia ,die ik van dichtbij heb mee gemaakt, was dit wel weer even schrikken , zeker nadat een plaats zo 30 á 40 km van Hanoi Vietnam volledig werd afgegrendeld. Dit was het gebied waar wij tijdens de reis ook langs zouden komen richting SAPA , een streek dat noordwest ligt , tegen de Chinese grens. Dus lopen denken moeten wij hier nu wel heen , mag best weten daar nog wat slapeloze nachten over gehad. Informatie ingewonnen bij contacten van mij in Ho Chi Minh Stad en Hanoi. Advies was neutraal , je kunt komen , maar misschien beter van niet , de bevolking is niet in paniek maar wel angstig. Men durf niet meer bij elkaar in de lift te staan , toerisme is zeker met 50% afgenomen, vele stranden geven een lege indruk enz. Om zo op vakantie te gaan is zeker geen uitdaging werd er gezegd. Dus KRAS twee dagen voor vertrek gebeld , nog geen 5 woorden gezegd en gelijk argument reisadvies Buitenlandse zaken kijken. Nauw ik kan u zeggen dit is een sterk afgezwakt advies, met zeer algemene termen die bijna op elk land toepasbaar zijn. Dit telefoon gesprek viel mij helemaal verkeerd , waar was plotseling die SUPER VRIENDELIJKHEID. Zelf maar de beslissing genomen we gaan niet meer helaas al het geld kwijt. ( Dit beslis ik zelf zonder hier iemand de schuld er van te geven !!! ) Blijft dat het voor de bevolking daar het ergste is , dan is mijn probleem alleen maar een luxe probleem. ALS LAATST , een paar dagen na dat de reis op papier voor ons was begonnen een telefoontje van KRAS. Waar wij waren , ze hadden ons gemist bij het afhalen ter plekken in Vietnam. Paar woorden gewisseld , omdat er geen enkele belangstelling van KRAS was van hoe , het wat , en het waarom. CONCLUSIE HET GAAT HIER ALLEEN OM GELD EN NIET OM DE MENSEN. Geboekt en weg is de SUPER VRIENDELIJKHEID. Dit was de eerste pakketreis die ik ooit geboekt heb , regel altijd zelf mijn reis , vluchten en hotels. Maar nooit meer KRAS !!!!!

    Door Jan de Graaf op 20 februari 2020 Reageer
  • Goede ervaring - Review over D-reizen.nl

    In tegenstelling tot onderstaande Reviews, hebben wij een positieve ervaring met D-reizen opgedaan. Onze vakantie naar Spanje was erg leuk en goed geregeld. De prijs was ook scherp en wij zijn niet teleurgesteld. Alles was goed geregeld en netjes dus wij raden D-reizen zeker aan als reisbureau.

    Sterke punten
    Goed verzorgd, compleet

    Zwakke punten
    Wat sneller reageren op mails

    Door Jacco op 26 januari 2020 Reageer
  • Slecht! - Review over D-reizen.nl

    1 ster is eigenlijk nog te veel. Wat is de service en kennis achteruit gegaan! En klachten tijdens of na de reis naar behoren oplossen, ho maar. Onze klacht tijdens de reis bij host en geboekt d-reizen kantoor gemeld: 3 dagen bezig geweest, verwezen naar elkaar en uiteindelijk niet geholpen. Achteraf: “mevrouw, wij kunnen uw klacht alleen in behandeling nemen als dit SCHRIFTELIJK tijdens de reis is gemeld”... PARDON?! Als dit zo is, waarom wordt dat dan niet aangegeven wanneer ik klaag tijdens de reis?! Mijn advies: sluiten! Ps. Waarschijnlijk gaat het hoofdkantoor nu reageren... we hebben onze klacht al bij jullie neergelegd en ook jullie pakken de klacht niet op zoals het hoort. Blijven verwijzen naar een schriftelijke klacht terwijl wij 3 van de 7 dagen bezig zijn geweest om de FOUT VAN JULLIE MEDEWERKER op te lossen!

    Sterke punten
    Geen

    Door Rianne op 19 januari 2020 Reageer
  • Wij hadden dit hotel met ontbijt en diner geboekt. De kamer en sanitair is gedateerd maar goed. Uitzicht op een blinde muur terwijl gevraagd was om een vrij uitzicht. Het hotel vinden d.m. van de navigatie was een heel gedoe, dit mede door het eenrichting verkeer en het ontbreken van naambordjes in de omgeving. Wij vonden het diner matig er was onvoldoende verwarming in de diner zaal en er was geen rekening gehouden met een gemelde lactose intolerantie. Het ontbijt was prima in orde.

    Sterke punten
    Ligt direct in het centrum vlak bij de grand place. Goed ontbijt.

    Zwakke punten
    Wegwijzers niet aanwezig in de omgeving van het hotel. Kamer gedateerd. Uitzicht op een blinde muur, terwijl gevraagd was om een kamer met vrij uitzicht. Onvoldoende verwarming in de diner zaal. Diner matig.

    Door Dick op 30 december 2019 Reageer
  • Net terug van een rondreis door Azië en was werkelijk geweldig! Alles was perfect geregeld en overtrof onze verwachtingen. Veel gezien in korte tijd en op mooie locaties in goede accommodaties. Kras ontzorgt!

    Sterke punten
    Alles regelen, verwachtingen overtreffen, kennis van reizen en wat je moet zien

    Door Maurick op 26 november 2019 Reageer
  • Na een moeilijke prive periode besloten om er even tussenuit te gaan. Daarom een reis geboekt via D-reizen. Vanaf het begin ging het al fout. D-reizen maakt fout op fout en weigert dit netjes op te lossen. We moesten bijbetalen voor het veranderen van persoonsgegevens. Dit omdat deze fout op onze papieren stonden. D-reizen zegt dat het mijn fout was en ik ben van mening dat het aan de D-reizen kant fout is gegaan. Een discussie die je niet kunt winnen dus uiteindelijk toch maar overstag gegaan en betaald, je hebt immers geen keuze. Daarnaast had ik stoelen geboekt voor de heen- en de terugreis. Deze netjes betaald en een bevestiging gehad van de reservering. Op het vliegveld bleek toch dat ik deze stoelen niet kreeg. Gebeld en gemaild, excuses gekregen maar de fout werd niet hersteld. Op de terugweg zou het zeker goed geregeld zijn, je raad het al, ook op de terugweg was het wéér niet geregeld. Ik ben meer dan 2 meter lang, dus wat extra beenruimte is voor mij bittere noodzaak. Zeker op een vlucht van bijna 6 uur. Behalve een slappe mail met wat excuses en een hoop vingerwijzen naar een andere tour operator en een vliegtuigmaatschappij neemt D-reizen geen enkele verantwoordelijkheid en doen ze ook geen enkele moeite om dit netjes op te lossen. Kortom, fout op fout en geen enkele verantwoordelijkheid nemen om het netjes op te lossen. Voor mij nooit meer D-reizen.

    Sterke punten
    Ze reageren snel en vriendelijk als ze denken nog iets te kunnen verkopen

    Zwakke punten
    Maken fout op fout Erkennen hun fouten niet maar wijzen altijd naar een ander Doen geen enkele moeite om de fouten op te lossen

    Door Daan op 14 november 2019 Reageer