In 1996 is Booking.com opgericht in Amsterdam en inmiddels uitgegroeid tot een van 's werelds grootste e-commercebedrijven voor reizen. Er werken meer dan 17.000 medewerkers wereldwijd bij Booking.com in 70 landen verdeeld over bijna 200 kantoren. Booking is onderdeel van Booking Holdings Inc. en is wereldwijd gevestigd. De missie is om "mensen de wereld te laten beleven". Bij Booking.com verbinden ze reizigers wereldwijd aan grootste aanbod van accommodaties; van appartementen, vakantiehuizen, cottages en B&B's tot 5-sterrenresorts, glampings, boomhutten en zelfs iglo's. De website en apps zijn zijn in meer dan 40 talen beschikbaar en beslaan in totaal 145.807 bestemmingen in 228 landen. Dagelijks worden er meer dan 1,5 miljoen! kamernachten gereserveerd. Reizigers kunnen zowel vakanties als zakenreizen eenvoudig en direct boeken via Booking.com, zonder reserveringskosten en met de beste prijs belofte. Er is ook 24/7 een contactcenter beschikbaar in meer dan 40 talen voor vragen en/of ondersteuning.
Tegenwoordig biedt Booking.com ook autoverhuur, luchthaventaxi's en vluchten via separate, gespecialiseerde websites van ze.

Reviews over Booking.com

• We boeken geregeld last minute een hotel voor onderweg of als vakantiebestemming voor enkele dagen. Duidelijk wat je kan verwachten door te teksten, reviews en foto's. Kortom, we zijn tevreden.

Sterke punten
    Makkelijk zoeken
    Duidelijk aan te geven wat de wensen zijn

Zwakke punten
    Soms wisselende prijzen met andere aanbieders.

Door Sabine op 11 maart 2019 Reageer
  • Vorige week overnacht in Gulpen nabij Maastricht. Moest last-minute een overnachting regelen en via Booking.com snel iets gevonden voor een goede prijs. Je vult een paar zoekcriteria in en in no time heb je een overzicht van de hotels die aan je wensen voldoen inclusief prijzen. Super handig en makkelijk een boeking plaatsen op Booking.com erg fijn!

Sterke punten
    Ruim aanbod, overzichtelijk, snel en makkelijk geregeld!

Door Rogier op 25 februari 2019 Reageer
  • Wij zijn een trip aan het plannen naar DL om te gaan golfen. Hotels kan je goedkoop en snel vinden via Booking.com. Verder is het annuleren ook prettig. Ook als boek je voor grote groepen. Erg makkelijk allemaal

Door Freerk op 28 januari 2019 Reageer
  • Snel efficiŽnt en overzichtelijk
    Zeer betrouwbaar