Preisdaler.nl is de online boekingssite waarbij u eenvoudig uw ideale vakantie kan samenstellen. De website wordt u aangeboden door Reisbureau Friesland, een zelfstandige reisorganisatie die al meer dan 25 jaar actief is in de reiswereld. Preisdaler is aangesloten bij de ANVR en SGR. Een groot deel van Friesland is reeds klant bij Reisbureau Friesland en met Preisdaler.nl laat men ook de klanten in de rest van Nederland het gemak ondervinden van online boeken tegen de laagste prijzen! Het geavanceerde systeem toont u alleen de laagste prijzen die Preisdaler u voor de vakanties kan aanbieden. U heeft dus het gemak van online boeken en de kennis van een zeer ervaren team van reisadviseurs.

Extra info

SGR/ANVR lid: Ja
Type vakantie: zon, skiën, verre reizen, auto
Doelgroep: alle
Pakketreizen: Ja
Bestemming: wereldwijd

Reviews over Preisdaler.nl

• Net terug van een heerlijke week skiŽn met het gezin in Frankrijk. Last-minute een huis geboekt via Preisdaler.nl en los van de goedkope week, was de accommodatie meer dan goed. Dichtbij de lift, lekker ruim en schoon. Voldeed aan alle wensen en was zelfs beter dan we dachten of op de foto's zagen. Het boeken was even lastig en het vinden van het juiste huis kostte wat tijd, maar uiteindelijk met een zeer goed resultaat. Ik zeg Preisdaler, dank en ga zo door!

Sterke punten
    Prijs, afstand tot skilift, huis zelf

Door Bastiaan op 8 februari 2019 Reageer
  • Sinds 2 jaar ken ik Preisdaler.nl en sindsdien boeken wij al onze vakanties via hen. Wat een top site! Zowel de wintersport als autovakantie zijn makkelijk te boeken tegen zeer scherpe prijzen. Ook mijn ouders Preisdaler aangeraden en zij hebben onlangs een complete reis naar amerika naar volle tevredenheid gemaakt via hen. Echte aanrader!

Sterke punten
    Super simpel boeken, alle soorten vakanties bij een aanbieder en scherpe prijzen. Nog niet teleurgesteld, dus ga zo door Preisdaler!

Door Ruben op 1 februari 2019 Reageer