Reizen zit ons natuurlijk in het bloed. Als fervent reizigers met veel ervaring in allerlei landen is Simi Reizen een logisch gevolg om van een hobby een beroep te maken. Simi Reizen is in 2010 gestart. Inmiddels organiseren we alweer jaren actieve vakanties, jongerenreizen en groepsreizen naar steeds meer unieke bestemmingen. Jaarlijks boeken vele honderden mensen hun groepsreis bij Simi. Gemiddeld scoren onze reizen een 8.7. Bij Simi is de prijs die je ziet ook daadwerkelijk de prijs die je voor je vakantie zult betalen. Alle kosten, zoals de kosten voor onze garantieregeling, boekingskosten enzovoorts zitten allemaal bij de prijs inbegrepen. Bij alle vakanties is daarnaast een deel van de activiteiten standaard inbegrepen. Zo weet je vooraf precies waar je aan toe bent. Echte groepsreizen Al onze reizen zijn echte groepsreizen. Of het nu gaat om een rondreis of een reis op een vaste locatie, bij al onze reizen staat het samen beleven van de vakantie centraal. Je kunt na je boeking vooraf kennismaken met je reisgenoten online, maar veel van onze groepen spreken ook daadwerkelijk voor vertrek al met elkaar af. Betrokken reisleiding maakt het verschil Bij al onze groepsreizen is enthousiaste reisleiding aanwezig. Deze reisleiding heeft maar 1 taak: zorgen dat iedereen binnen de groep een onvergetelijk mooie vakantie beleeft. Daar werken ze dan ook keihard voor. Als gevolg hiervan won Simi Reizen in 2014 de prijs voor de reisorganisatie met de beste reisleiding (via reisorakel.nl). Wie gaan er op reis met Simi? Mensen die houden van actie, avontuur en gezelligheid Gemiddeld is ongeveer 55% van onze reizigers vrouw, 45% is man Ongeveer 50% van de mensen boekt alleen. De rest boekt met een vriend/vriendin of groepje. Dit zorgt voor een goede afspiegeling tijdens onze reizen.

Extra info

SGR/ANVR lid: Ja
Accommodatie: Alle